ОТК-Сервіс” працює під час війни. 5 % з кожного оформленого протоколу ми перераховуємо на потреби ЗСУ. Разом до перемоги! Список працюючих ВЛ

213 Лабораторий
Замовити послугу
ГоловнаБезпека рухуБезпека дорожнього руху
Задати питання
Залишити відгук

Безпека дорожнього руху

Обов’язковий ОТК як елемент інфраструктури безпеки дорожнього руху

Перш за все, давайте ще раз актуалізуємо питання – на скільки безпечно на дорогах України і взагалі в світі?
Травми, отримані в ДТП, є першою причиною смерті в результаті нещасних випадків в усьому світі. Щорічно в результаті ДТП гине понад 1,3 мільйона чоловік, а також від 20 до 50 мільйонів людей отримують травми.
Щорічно в дорожньо-транспортних пригодах гине 1,35 мільйона чоловік – більше, ніж від СНІДу і малярії разом узятих. Більше 50 мільйонів отримують серйозні травми. Ціна для суспільства і економіки величезні. Більшість ДТП зачіпає молодь, і більше 90% аварій відбуваються в країнах, що розвиваються.

За даними UNECE UN (Європейська економічна комісія ООН) технічні дефекти авто є причинами нещасних випадків зі смертельними наслідками:

  • від 8 до 15% в країнах з високим доходом (ЄС)
  • від 15 до 25% в країнах із середнім рівнем доходу
    І тут видно розбіжність з української офіційною статистикою, яка дає цифру – менше 1% ДТП через несправність авто.

За офіційними даними, в 2019 році в результаті ДТП (26 052 випадки) в Україні загинуло 3454 чоловік, 32 736 отримали травми різного ступеня тяжкості. Україна впевнено посідає одне з перших місць в Європі за кількістю жертв ДТП. За п’ять років на дорогах країни загинули приблизно стільки ж людей, скільки за час війни на сході України. Смертельних ДТП в Україні в п’ять разів більше, ніж в країнах Євросоюзу.

Сертифікація та інспекція автотранспорту є важливим, але всього лише одним з елементів системи безпеки дорожнього руху. Щоб уникнути маніпуляцій, важливо розуміти, що тільки комплексні дії по всім сферам і напрямками дадуть належний ефект і сприятимуть безпеці.
Комплексна і ефективна система безпеки дорожнього руху, заснована на міжнародній нормативно-правовій базі, передовій практиці і досвіді, складається з п’яти основних елементів:

  • Управління безпекою дорожнього руху
  • Безпечний учасник дорожнього руху
  • Безпечний автомобіль і / або транспортний засіб
  • Безпечні дороги
  • Ефективне реагування після аварії

Наприклад, щоб зробити автомобіль на дорозі безпечним, необхідно не тільки провести його технічний контроль, і упевнитися, що авто відповідає нормам. Не менш важливо встановити і стежити за виконанням правил дорожнього руху, коли цей автомобіль виїжджає на дорогу. Також важливо впроваджувати інновації в самі авто і робити їх більш безпечними (ті ж датчики руху і запобігання зіткнень, утримання в смузі і так далі). Ну і звичайно дуже важливо навчати, і контролювати знання, а також підвищувати свідомість і відповідальність водіїв авто.

У своїх коментарях ми будемо концентрувати увагу саме на безпеці транспортних засобів, адже саме це і є основною компетенцією нашої компанії. Хоча, звичайно, як активні учасники суспільного життя і громадяни ми бажаємо і всіляко підтримуємо, щоб інші сфери безпеки д/р також доводилися до найкращих міжнародних стандартів. Так, ми хочемо, щоб і дороги були рівні й безпечні, щоб всі водії і пішоходи виконували правила, щоб була система контролю правил дорожнього руху, щоб післяаварійні ситуації швидко вирішувалися, і безумовно, щоб травматизм на наших дорогах, наближався до нуля. Але повторюся, ми компанія, яка надає сервіс з технічного контролю, і всі свої дії і увагу концентруємо на власній експертизі – безпеки транспортних засобів.

Чим відрізняється ситуація з безпеку на дорогах в розвинених і країнах, що розвиваються?

Як говорить нам статистика, розвинені країни зменшують смертність навіть при збільшенні кількості транспорту, в той час як в країнах, що розвиваються тенденція не втішна – чим більше транспорту, тим більше і смертність на дорогах. Україна зараз в перехідній фазі, і всі ми бажаємо, щоб наш графік був як мінімум схожий на країни Західної Європи, а не умовної Африки.

В Україні смертність на дорогах склала в середньому 82 випадки на 1 млн жителів, в той час як в країнах ЄС цей показник на 40% менше – 49 випадків на 1 млн жителів.

Залишається неврегульованим питання щодо перевірки технічного стану колісних транспортних засобів приватного сектора, який на сьогодні становить понад 80% від загальної кількості транспортних засобів зареєстрованих в Україні і які є учасниками майже в 95% всіх ДТП.

Економічні витрати країни від ДТП

За даними Світового Банку економіка України втрачає 2% від ВВП внаслідок ДТП на дорогах, це близько 70 млрд. гривень або 5 млрд. доларів США. І ми як країна повинні використовувати всі доступні методи зменшення цих ДТП. Обов’язковий технічний контроль підвищує безпеку і якість автопарку, що веде до менших ризиків ДТП.

    Записатись на послугу

    Для запису на ТО, необхідно заповнити форму зворотного зв'язку. Після чого ми з Вами обов'язково зв'яжемося

      Приєднуйтесь

      Будьте в курсі останніх акцій та новин