“ОТК-Сервіс” працює під час війни. 5 % з кожного оформленого протоколу ми перераховуємо на потреби ЗСУ. Разом до перемоги! Список працюючих ВЛ

216 Лабораторий
Замовити послугу
Задати питання
Залишити відгук

Перевірка тахографів

Перевірка та калібрування тахографів – це процес вимірювання коефіцієнта W і L для вірного розрахунку швидкості транспортного засобу та коректного налаштування тахографа. Параметр L – це довжина кола колеса, W – кількість імпульсів на 1 км шляху.

Час виконання

20 хв.
Замовити послугу

ОТК-СЕРВІС – це мережа випробувальних лабораторій по всій території України. Ми здійснюємо: перевірку, адаптацію та встановлення тахографів. Вивантаження та зберігання даних

           
Наші клієнти можуть розраховувати на оперативність та професіоналізм наших співробітників та на вигідні ціни.

Для чого і для кого потрібно встановлювати тахографи?

Тахограф – обов’язковий контрольно-вимiрювальний пристрій транспортного засобу, який здійснює вантажj чи пасажиро перевезення.
Тахограф фіксує пройдений шлях, швидкість руху, режим праці і відпочинку водія. Тахограф – є ключовим пристороєм у вантажному автомобілі. Дані з тахографа надходять на більшість електронних блоків вантажного автомобіля і є основою для їх коректної роботи. . Аналіз даних тахографа дозволяє керівника підприємств та організацій оцінити кваліфікацію водіїв та контролювати їх робочий час.

На сьогодні в Україні обов’язково мають бути обладнані тахографами:

  • автобуси, якi здійснюють спеціальні пасажирські перевезення;
  • автобуси, якi здійснюють регулярні пасажирські перевезення на міжміських та міжнародних автобусних маршрутах протяжнiстю понад 50 км;
  • вантажні автомобiлi масою понад 3,5 тони.

Крім вище перерахованого, є вимога, що тахограф обов’язково має бути не тільки встановлений на автомобіль, але й бути справним та відкаліброваним.

Які є види тахографів?

Тахографи виробляються двох типорозмірів: круглі, що встановлюються в гніздо спідометра і радіоформату, що встановлюються в гніздо авторадіо. За типом тахограф буває цифровий і електронно-механічний.

Який саме тахограф потрібний?

Це залежить від дати першої реєстрації транспортного засобу:

  • до 1-го травня 2006 р. – аналоговий тахограф;
  • з 1-го травня 2006 р. – цифровий тахограф (1В) (лише для держав-членів ЄС);
  • з 16-го червня 2010 р. – цифровий тахограф (1В) для держав – членів ЄС та держав, які приєдналися до ЄУТР;
  • з 1-го жовтня 2012 р. – цифровий тахограф (1В) з другим датчиком руху для держав – членів ЄС та держав, які приєдналися до ЄУТР

Законодавством не передбачена дата завершення використання аналогових тахографів, але деякі держави-члени виступають за їхнє виведення з обігу у 2022 – 2023 рр. Проте робота аналогових тахографів заснована на застарілих технологіях, виробники можуть поступово зняти їх з виробництва через зменшення попиту на ринку.

Як часто потрібно перевіряти та калібрувати тахографи?

Для тахографів ЄУТР затверджено терміни періодичного калібрування — один раз на два роки, а також:

  •     після встановлення тахографа на інший транспортний засіб;
  •     у разі зміни реєстраційного номера транспортного засобу;
  •     після ремонту тахографа, кабельного з’єднання та датчика;
  •     за відсутності пломб;
  •     після зміни значення характеристичного коефіцієнта транспортного засобу – w);
  •     після зміни значення ефективної довжини кола провідних коліс транспортного засобу – l або заміна шин;

    Замовити послугу




      Приєднуйтесь

      Будьте в курсі останніх акцій та новин