Техогляд вантажних авто
ОТК – періодична перевірка технічного стану колісних транспортних засобів (КТЗ) та їх конструкції.
На даний момент ОТК повинні проходити легкові та вантажні КТЗ, автобуси та маршрутні таксі, причепи та напівпричепи.
Час виконання
ОТК-СЕРВІС – це мережа випробувальних лабораторій техогляду по всій території України. Ми здійснюємо обов’язковий техогляд всіх категорій транспортних засобів.
Наші клієнти можуть розраховувати на оперативність та професіоналізм наших співробітників та на вигідні ціни.
Що таке ОТК?
Обов’язковий технічний контроль транспортних засобів (ОТК), або ж просто техогляд – це складна процедура, яка передбачає поетапну перевірку легкових і вантажних автомобілів, автобусів і причепів на відповідність встановленим в Україні нормам. Його проводять, щоб визначити стан колісного транспортного засобу щодо безпеки руху та викидів.
Наскільки часто потрібно проходити техогляд вантажівкам? Чи потрібно проходити техогляд автомобілів типу «ГАЗель»? З яких етапів складається процедура? Якщо досвідчені водії можуть проводити тренінги по тому, як проходити техогляд, то новачкам ще належить з’ясувати відповіді на всі ці питання. Тим більше, що час від часу в законодавстві з’являються нововведення.
Згідно з нормами, все вантажні колісні транспортні засоби повинні проходити ОТК. Для вантажних авто вантажопідйомністю до 3,5 тонн (в тому числі «ГАЗель»), їх причепів терміном використання від двох років потрібен техогляд кожні два роки. А транспортні засоби вантажопідйомністю від 3,5 т і причепи, незалежно від терміну експлуатації, потребують щорічного технічного огляду.
Загальний зміст і особливості
ОТК-СЕРВІС – бренд, який об’єднує мережу професійних лабораторій по всій Україні для техогляду вантажного, легкового та інших видів транспорту.
ДОКУМЕНТИ
Перед початком випробувань власнику транспортного засобу або уповноваженій особі необхідно пред’явити документ, що засвідчує особу, а також свідоцтво про реєстрацію автомобіля. Уповноважена особа також пред’являє документ, що підтверджує надані власником ТЗ повноваження.
Потім проводиться візуальний огляд вантажівок, звірка ідентифікаційного номера та держ. номера, а також відповідність типу кузова КТЗ з даними наданих документів. Без відповідності ідентифікації контроль стану не проводиться.
Також вантажний автомобіль повинен бути повністю укомплектований, заправлений усіма експлуатаційними рідинами і не мати бруду, пилу та інше, що може вплинути на результат випробувань.
Технічні норми для контролю визначають залежно від категорії, типу транспортного засобу. Але алгоритм перевірки стану для всіх автомобілів залишається однаковим. У ОТК-СЕРВІС (Україна) проводять детальний огляд вантажівки, починаючи з загальних характеристик технічного стану ТЗ і його складових.
Вантажні автомобілі підлягають перевірці на рівні морфологічних і функціональних якостей:
- пневматичних шин;
- коліс;
- захисних пристроїв;
- скла і дзеркал;
- склоочисника і склоомивача;
- зовнішніх світлових приладів.
Потім йде перевірка систем і окремих їх елементів з точки зору справності, цілісності і норм функціонування. До цих систем і елементів відносять:
- двигун;
- гальмівну систему;
- систему управління;
- раму і кузов;
- сідельно-зчіпний пристрій;
- буксирувальні пристрої;
- вантажну платформу і кузов;
- мости і осі;
- додаткове обладнання, якщо він експлуатується для перевезення небезпечних або вантажів, спеціальних робіт.
КТЗ великих габаритів, для перевезення небезпечних вантажів або швидкопсувних харчових продуктів потребують додаткової перевірки.
Якість, доступність, мобільність
Сучасне обладнання та майстерність кожного співробітника – ось що забезпечує оперативність і високу якість роботи ОТК-СЕРВІС.
Лабораторії по всій країні, можливість виїзду для огляду цілого автопарку, демократичні ціни, великий спектр типів і видів вантажівок, з якими ми працюємо, робить ОТК-СЕРВІС доступним для великої кількості споживачів.
Регулярна перевірка стану будь-якого транспортного засобу – це не просто наклейка на лобовому склі, це впевненість на дорозі, турбота про безпеку: як своєї, так і всіх інших учасників дорожнього руху.